niedziela, 23 czerwca 2013

Odwet studenta



Już niedługo mnie też to czeka. Aż się boję... :)


4 komentarze:

  1. Jakie wykłady prowadzisz ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny masz blog :) Bardzo ciekawe rysunki :) Zdolna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) I zapraszam ponownie ;) Rzadko coś ostatnio wrzucam, ale jednak co jakiś czas coś nowego się pojawia. Żeby tak więcej czasu mieć...

      Usuń
  3. Podziwiam tym bardziej, że ja nie nauczyłam się rysować scenek komiksowych ani karykatur.
    W tym tygodniu zadzwoniła do mnie kuzynka z propozycją zlecenia, ale niestety musiałam odmówić, bo wyszłam z wprawy rysowniczej :/
    Dodałam Twój blog do ulubionych, więc będę zaglądać z miłą chęcią :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są widoczne po zatwierdzeniu, więc mogą ukazywać się z większym bądź mniejszym opóźnieniem.