czwartek, 5 września 2013

Kolejny drapieżny



7 komentarzy:

  1. Ładna praca, nie mam niestety wszystkich głów dobrym powiększeniu trochę to potrwa nim metodą eliminacji coś obstawię, nie jest to wg mnie coś większego :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie jest :) Okrągła główka z przylizanymi piórami, krótki dziób... Moja koleżanka zgadła, więc chyba ptaszor jest identyfikowalny, chociaż na pewno byłoby łatwiej, gdyby był widoczny w całości :)

      Usuń

    2. Zgadła powiadasz, za pierwszym razem :) ??

      Usuń

    3. Ja nie powinienem się brać za próbowanie oznaczenia, drapieżnych mało co widziałem...

      Kobczyk ????

      Usuń
    4. No i bingo :) Widzisz, też za pierwszym razem zgadłeś :)

      Usuń
  2. :))) z tym wcześniejszym rysunkiem nie będzie już tak łatwo :))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są widoczne po zatwierdzeniu, więc mogą ukazywać się z większym bądź mniejszym opóźnieniem.