czwartek, 7 sierpnia 2014

Speed drawing

Lubię oglądać "kulisy" powstawania rysunków - etapy pośrednie prac, przyspieszone filmiki z rysowania. Parę razy zamieszczałam tutaj własne "kulisy" (rysunek czyża i rysunek czapli). Teraz postanowiłam pobawić się w filmowanie pracy. Poniżej link do bardzo prowizorycznego filmiku, przyspieszonego czterokrotnie.






Original Video - More videos at TinyPic

Tutaj link do tego filmiku na tinypic.com
Jeśli dla Was podglądanie rysowników przy pracy jest równie interesujące jak dla mnie i chcecie więcej takich krótkich filmików (i może w lepszej jakości...), to dajcie znać w komentarzach.

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie filmiki:) Fajnie oglądać w takim przyśpieszeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Ja miałam zaszczyt oglądać nie raz, nie dwa, jak to wygląda na żywo :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są widoczne po zatwierdzeniu, więc mogą ukazywać się z większym bądź mniejszym opóźnieniem.