niedziela, 21 września 2014

Z życia naukowców

Jak powszechnie wiadomo, naukowcy przecież nie mają życia. Mają Naukę

 


 


 






Life of scientists. But scientists don't have life, they have their Science.


Lovelife of scientists.
- I'd like to have a publication with you.
*
- Do you have any plans for New Year's Eve?
- No.
- Great, I'm looking for someone to feed my fruitflies on 1st January.
*
- There was nice weather today.
- Didn't notice. I was sitting in the lab the whole day. But let's not talk about work.
-What have you read lately?
- We were not to talk about work!
*
Lovelife of scientists.
- We have been together already for 3 months. 
- We are very good research team.

4 komentarze:

  1. Świetne! Uwielbiam nerdowskie historyjki :) W ogóle to na Twojego bloga trafiłam chyba z 3 lata temu dzięki rysunkowi "przychodzi płaszczka do lekarza", do tej pory mnie śmieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nieee, 3 lata temu to nie do końca możliwe... Ale na rysunek trafiłam jeszcze za czasów mojego studiowania, czyli trochę czasu już minęło ;)

      Usuń
    2. O ile wiem, to jest to jak najbardziej możliwe :) Sprawdziłam, rysunek z płaszczką ma co najmniej 4 lata. Mogłaś go widzieć w jakimś innym miejscu - pokazywałam go na mojej drugiej stronie z rysunkami, i na Niepokornych w Żaczku.

      Usuń
  2. Buahahahaha.... Dzięki, uśmialiśmy się do łez! Na Ciebie zawsze można liczyć :-)
    Pięknego dnia!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są widoczne po zatwierdzeniu, więc mogą ukazywać się z większym bądź mniejszym opóźnieniem.