środa, 19 listopada 2014

Moja książka

Dzisiaj dostałam przesyłkę z egzemplarzami autorskimi książki, którą ilustrowałam.


Książka, napisana przez Ewę Zuber, jest piątą z jej serii "Przyrodnicze rymowanki", a ilustratorzy zostali wybrani w konkursie organizowanym przez Stowarzyszenie "ETNA". Tak książka wygląda w środku:




Gdyby ktoś chciał taką książeczkę nabyć, to najlepiej skontaktować się ze Stowarzyszeniem, bądź ze mną.
Prace drugiego z autorów można obejrzeć na jego blogu. O stronie www trzeciej ilustratorki nic mi niestety nie wiadomo.

6 komentarzy:

  1. Gratulacje!!! Bardzo się cieszę i nie mogę doczekać kiedy zobaczę ją na "żywo" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to moje wielgachne gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najszczersze GRATULACJE! Jesteśmy pod OGROMNYM wrażeniem!!! Rysunki wspaniałe!!!!
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

  4. Świetna praca :) rysunki fantastyczne :) Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są widoczne po zatwierdzeniu, więc mogą ukazywać się z większym bądź mniejszym opóźnieniem.