piątek, 2 stycznia 2015

Bluzka z sóweczką

Namalowałam sobie na bluzce moją ulubioną sowę (zdecydowanie w powiększeniu, bo sóweczka jest niewiele większa od wróbla :) ). Nie wiem, co się stanie po pierwszym praniu, bo użyłam zwykłych farb akrylowych, takich do malowania na papierze. Gdzieś w internecie wyczytałam, że trzymają się na tkaninie (chociaż pewnie nie tak dobrze jak te "dedykowane" do ubrań), ale mam pewne obawy ;)

Prawie na ukończeniu




















Gotowa
























Przy okazji, zapraszam do "polubiania" strony: https://www.facebook.com/podkresska :)

5 komentarzy:

  1. Kochana obraz genialny i pomysł też świetny. Co do trwałości farb to powiem tyle że prałam już i moje hafty z dodatkiem farby i ścierki do wycierania pędzli i nie sprało się i nie uszkodziło nic. Ale dla bezpieczeństwa prałabym taki skarb ręcznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło, że Ci się podoba. Prać oczywiście będę ręcznie, zarówno dla bezpieczeństwa sowy jak i innych ubrań... Problem jest taki, że to są moje pierwsze akryle i kupiłam najtańsze, jakie były w sklepie, więc mogą być kiepskiej jakości. Zobaczymy, pochwalę się po pierwszym praniu, czy sówka przeżyła :)

      Usuń
  2. Ooo... Czy jeśli sóweczka przeżyje pranie to pani zrobi jakieś koszulki i da na sprzedaż ? :)
    Śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A byłaby Pani zainteresowana? ;) Myślę, że koszulki jakieś będę robić tak czy inaczej, jak tylko czasu starczy... Jeśli te farbki nie dadzą rady, to poszukam czegoś innego. A na sprzedaż... to się zobaczy, jakby znalazł się ktoś, kto by bardzo chciał bluzeczkę z jakimś ptaszorem, to pewnie da się dogadać :)

      Usuń
  3. Tak, też słyszałam pogłoski, że akryl całkiem ładnie przywiera do tkaniny. Możesz go ewentualnie na lewej stronie zaprasować. I nie powinien schodzić. U nas przykładowo Wzornictwo (projektowanie ubrań) stosując metodę sitodruku odbija swoje kształty na najróżniejszych tkaninach używając właśnie akrylów. Więc trzymam kciuki za tę sowę okocim spojrzeniu :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są widoczne po zatwierdzeniu, więc mogą ukazywać się z większym bądź mniejszym opóźnieniem.