czwartek, 12 lutego 2015

Przerwa techniczna ;)

Ostatnio mało się dzieje na blogu, a na facebookowym jego odpowiedniku lądują stare rysunki. Tak będzie jeszcze przez jakiś czas, bo - jak wspominałam wcześniej - jestem w tej chwili mocno zajęta, również sprawami rysunkowymi, chociaż nie tylko. Mam nadzieję, że niedługo pojawi się tutaj coś ładnego, a póki co - trzymajcie kciuki :)

A z okazji zbliżających się Walentynek wszystkiego dobrego, bez względu na to, czy lubicie to święto, czy też go nie znosicie. Bo przecież każda okazja jest dobra, żeby sobie złożyć życzenia :)


4 komentarze:

  1. A już się zastanawiałem dlaczego nic nie jest dodawane :) To ja też trzymam kciuki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy Pan Bóbr :D
    Jeszcze nie wczytałam się dokładnie w bloga ale bardzo podobają mi się Twoje prace :)
    Jak je wykonujesz? :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że się podoba :)
      Rysuję różnie, zwykle w sposób zbliżony do tego, który opisałam tu: http://justynakierat.blogspot.com/2013/02/jak-powstaje-rysunek.html

      Usuń

Komentarze są widoczne po zatwierdzeniu, więc mogą ukazywać się z większym bądź mniejszym opóźnieniem.