wtorek, 25 sierpnia 2015

Nadal jestem ptakiem

Czy widzieliście projekt fotograficzny pod tytułem "Nadal jestem kotem"? http://wyborcza.pl/5,140981,18253043.html?i=0
Parafrazując hasło przewodnie tego projektu, przedstawiam rysunki ilustrujące trudności, z którymi mogą borykać się początkujący ptasiarze próbujący oznaczać spotykane ptaki na podstawie zdjęć w albumach albo w internecie. Bo w książkach ptaki w większości są śliczne, uczesane i patrzą prosto w obiektyw. I oczywiście są samcami w szacie godowej. A w życiu... no to jak w życiu.
Ciąg dalszy nastąpi (mam nadzieję).


6 komentarzy:

  1. Świetne! Biorę do edukacji! :) Jeśli mogę :) Zaraz sobie powieszę też przy biurku ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Używaj wedle uznania, niech się przydają :)
    A propos edukacji, czy pamiętasz jeszcze o obietnicy reaktywacji swojego bloga? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serio to obiecałem? ;) a czego potrzebujesz? Myślę, że nie będzie aktywacji.. Chyba, że masz też jakiś konkretny pomysł? Ale ot lepiej na FB napisz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, napisałeś "czasowe zawieszenie aktywności", co zrozumiałam jako sugestię, że kiedyś zostanie ona odwieszona ;) Nie potrzebuję niczego konkretnego, po prostu fajnie było poczytać czasem Twoje wpisy o identyfikacji ptaków albo porozwiązywać zagadki :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są widoczne po zatwierdzeniu, więc mogą ukazywać się z większym bądź mniejszym opóźnieniem.