sobota, 18 marca 2017

Akwarelki, akwarelki

Nie ma co, zaszalałam. Przypadkiem trafiłam na stronę http://sierysuje.pl/ (ktoś znajomy polubił na fb, wyświetliło mi się, kliknęłam itd.), pooglądałam te wszystkie ładne farbki, pudełeczka na farbki, pędzelki, i stwierdziłam, że też takie chcę. Dzisiaj przyszły - zestaw 12 akwarelowych kostek (na sztuki, sama wybierałam kolory - możliwe, że za jakiś czas się okaże, że wybrałam nie te, które są mi potrzebne), dwa notesy z nieco grubszymi kartkami, pudełko na farby i pędzelek z pojemniczkiem na wodę.


Duży notes od razu odłożyłam w bezpieczne miejsce, poczeka, aż nauczę się malować. A mały poszedł w ruch od razu, zaczęłam od lasówki i wąsatki.





Kolory odrobinę przekłamane, szczególnie wąsatki, bo zdjęcia robione wieczorem z lampą błyskową. Chociaż jak tak patrzę, to chyba na zdjęciach wyglądają nawet ładniej niż w rzeczywistości :)

1 komentarz:

Komentarze są widoczne po zatwierdzeniu, więc mogą ukazywać się z większym bądź mniejszym opóźnieniem.