poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Wydaję "Ryjcia" - pomożecie?

https://polakpotrafi.pl/projekt/ryjcio

📗Zbiórka ruszyła! 📗

O co chodzi: chcę wydać bajkę o Ryjciu. Ryjcio jest chrząszczem, mieszka na pewnej łące, i jest wyśmiewany z powodu swojego długiego ryjka. Pewnego dnia postanawia iść w świat i znaleźć bardziej przyjazne miejsce do życia. Więcej o książce tutaj:
https://polakpotrafi.pl/projekt/ryjcio

Jak działa PolakPotrafi:
Założyłam zbiórkę, która potrwa do końca września. Na podlinkowanej stronie możecie zamawiać egzemplarze książki (albo inne fajne rzeczy). Pieniądze, które zapłacicie, na razie trafiają na PolakPotrafi.
Jeżeli do końca września uzbiera się zakładana kwota (lub więcej), to po zakończeniu zbiórki całość pieniędzy trafia do mnie, ja za nie wydaję książkę i wysyłam do Was.
Jeżeli kwota się nie uzbiera, to Wasze wpłaty wracają do Was (chyba że zdecydujecie przeznaczyć je na inny projekt w PolakPotrafi), a książki o Ryjciu nie będzie.
Pamiętacie "Edukolorowankę o ptakach"? Wydałam ją dokładnie w ten sam sposób. Wtedy się udało. Uda się teraz?
Proszę, podawajcie dalej informacje o zbiórce :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze są widoczne po zatwierdzeniu, więc mogą ukazywać się z większym bądź mniejszym opóźnieniem.